ABC

Skulle gö som Ida, eftersom ja inte kom på en bra rubrik, & ta en låt, men då funkar inte spotify? Jag kollar iaf på singing bee celeb nu, och då sjöng dom ABC med Anna Book, så då fick det bli så. Haha tänkte att ni ville veta asså! :)

Har inte gjort ett skit idag, kollat på tv & varit ute med rut bara. Det snöar igen och blåser & är dyngkallt :( Men om 129 dagar åker jag & Klara till malta på språkresa i 3 veckor, och 6 dagar efter jag kommer hem åker jag, victoria & mamma till fuerteventura i 2 veckor :D


gozo-malta


las marismas-fuerteventura

& om 23 dagar fyller jag 16 :D

pöss ♥


Kommentarer
Postat av: IDAAAA

hahahahahahaah abc, din slog nog alla mina :E:E:E

2010-02-21 @ 12:11:17
URL: http://beengan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0