dust it!

Dom flesta vet vad OSiS Dust It är, ett puder man har i hårbotten för volym.


Jag har inte provat den, men jag har en liknande som jag fick av mamma i födelsedagspresent förra året som kommer från Lakmé. Det är asbra till volym, eller när man ska tupera håret, för det håller bra, till och med i mitt hår där inget håller, i alla fall inte om det är nytvättat. Jag kan inte gå med skitigt hår heller eftersom mitt blir fett efter en dag ungefär.. Pudret gör håret matt och sitter kvar till man tvättar ur det.

Jag har också provat Björn Axéns styling powder, samma sak fast i sprayform. Det är lika bra som det andra, och lättare att applicera, men det räcker inte lika länge.

Det finns många liknande, och man kan också använda en del torrschampoon till samma sak. Pudret är oftast i en burk och finns nästan överallt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0