friis & co

Gomorron,
eller ah klockan är 2 & jag har vart vaken sen typ 11 men har inte klätt på mig eller nåt än :e
Kollade på madicken förut & försökte somna om,
kunde inte sova för våra grannar som håller på & renoverar och börjar typ 8 varje morgon,
tom på helger..

Nu ska jag gå ut med Rut och sen äta frukost,
sen tror jag att jag ska måla naglarna, men det kanske inte ja ska skriva här för då kommer jag säkert inte göra det :e Joanna kanske kommer i helgen också, så ska jag klippa hennes hår :)

ah & juste, nån kan ju köpa dom här väskorna åt mig (a)

farao clutch från chique.se, 449:-


farao bag från choosestore.se, 399:-


slashy big bag från choosestore.se, 799:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0