Tigi Dumb Blonde

Jag använder Schampoo, Reconstructor och smoothing stuff från dumb blonde-serien av Tigi.
Dumb Blonde är till för alla hårfärger, men heter dumb blonde eftersom den är för mycket slitet hår, och blekt hår är ju slitet. Jag får lätt fett hår, men topparna är torra så jag trodde att det skulle vara jättebra för mitt hår, men det är nog lite för mycket återfuktande för mig. Nu måste jag tvätta håret varje dag för att det inte ska vara fett, men det är nog jättebra för torrt hår som inte blir fett lätt, eftersom det är så fuktgivande. Och det luktar aaaaasgott! Sen ska man helst ha balsamet också eftersom reconstructor kan användas både som inpackning och balsam, och en hårtvätt ska alltid avslutas med balsam eftersom det "stänger" håret. Schampoo öppnar och rengör håret, och inpackning öppnar och reparerar skadat hår.
Smoothing stuff är en creme man har i torrt hår, för att göra det lent och det är typ glitter i, så det glänser fint.



Gillar man Tigis schampoon och balsam (inte bara dumb blonde-serien), har dom ett bra erbjudande på Bangerhead nu, där man kan få 2x750 ml för 899:- 399:- (500 kr rabatt!).


Brunette Goddess, Oatmeal & Honey, Dumb Blonde, Moisture Maniac
Tigi Superstar finns också i 2x750 ml för 399:-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0